Κυριακή

Η ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ - ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ

Μέχρι τώρα εκείνη η ανώτατη μορφή της πνευματικής ενέργειας (Σαμπαλλική) προσέγγιζε την ανθρωπότητα μέσα από την Ιεραρχία.


Σήμερα, θεωρείται επιθυμητό ότι θα πρέπει να εξακριβωθεί αν υπάρχουν αρκετοί ανιδιοτελείς και ομαδικά συνειδητοί άνθρωποι πάνω στον πλανήτη ΝΑ ΕΓΓΥΗΘΟΥΝ μια άμεση εισροή εκείνης της ανώτερης Σαμπαλλικής ενέργειας μέσα στην ανθρωπότητα.


Μ' αυτό τον τρόπο θα δημιουργήσουν στο φυσικό πεδίο

  • μια επιτάχυνση του θείου σχεδίου και

  • μια πιο γοργή εκτέλεση εκείνου που πρέπει να γίνει.


Αυτή η άμεση επαφή μπορεί να γίνει αν η Μεγάλη Επίκληση χρησιμοποιείται από τους ζηλωτές και μαθητές του κόσμου σε συνεργασία με την Ιεραρχία. Από εδώ προκύπτει και η έμφαση που έδωσα σε όλους σας

να χρησιμοποιείτε αυτή η Μεγάλη Επίκληση

  • ως ψυχές και

  • ως εκείνοι που βρίσκονται σε κάποιο μέτρο σε επαφή με την Ιεραρχία.


Όταν

  • ο τόνος της ανθρωπότητας και

  • ο τόνος της Ιεραρχίας είναι συγχρονισμένοι από τη χρήση της Μεγάλης Επίκλησης,

    Τότε θα έρθει μια δυναμική και άμεση ανταπόκριση από τη Σαμπάλλα, και εκείνη θα πάρει γοργά τη θέση που η Ιεραρχία και οι μαθητές του κόσμου επιθυμούν να δουν.


Το κύριο αποτέλεσμα της ορθής χρήσης της Μεγάλης Επίκλησης (στο μέτρο που σχετίζεται η ανθρωπότητα) είναι η επιτάχυνση.


ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΗΣ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗΣ


Όπως υπέδειξα πιο πριν, μια τέτοια επιτάχυνση μεταφέρει μαζί της τους δικούς της κινδύνους.


Συνεπώς έχουμε την εμφάνιση των αληθινά τρομακτικών προβλημάτων και των φοβερών γεγονότων που για αρκετά χρόνια κατέλαβαν τους ζηλωτές και μαθητές του κόσμου.


Μ' αυτή τη διαδικασία

  • μαθαίνουν το έργο της σωτηρίας του κόσμου και

  • γίνονται βαθμιαία κατάλληλοι

    • για τη θέση του παγκόσμιου σωτήρα και

    • για να απορροφήσουν το κακό κάρμα.


Εδώ μπορεί να παρατηρήσετε αρκετά σωστά ότι τώρα όλος ο κόσμος υποφέρει και τα περασμένα είκοσι πέντε χρόνια (αναφέρεται στη περίοδο του παγκόσμιου πολέμου) υπήρξαν εκείνα του ενός γενικού και πιο δυστυχισμένου παγκόσμιου κάρμα.


Πού επομένως βρίσκεται η διαφορά ανάμεσα στον πόνο και στη δυστυχία του κόσμου γενικά και εκείνου των ζηλωτών και μαθητών ειδικά;


Θα απαντούσα ότι οι μαθητές και ζηλωτές έχουν συνείδηση απ' αυτό το κάρμα και των αποτελεσμάτων του και στους τρεις φορείς ταυτόχρονα - στο νου καθώς και στο συναισθηματικό σώμα με τις επακόλουθες φυσικές αντιδράσεις.


Αυτό δημιουργεί

  • μια εντατικοποίηση,

  • μια ανασκόπηση και

  • μια προσδοκία

που οι μεγαλύτεροι όμιλοι δεν τις καταγράφουν, καθώς περιλαμβάνουν ολόκληρη την προσωπικότητα.


Σ' αυτό, ιδιαίτερα στην περίπτωση των μαθητών, πρέπει να προστεθεί η ευαισθησία και η ικανότητα

  • να συντονίζονται και

  • να απορροφούν τον παγκόσμιο πόνο, τις παγκόσμιες αντιδράσεις και τις παγκόσμιες συνθήκες,

αυξάνοντας υπερβολικά εκείνο το οποίο θα υπέφεραν ατομικά.


Η ικανότητα

  • να επωμίζονται και

  • να καταγράφουν τον ομαδικό πόνο καθώς και

  • να υπομένουν το δικό τους προσωπικό κάρμα

επιβαρύνει υπερβολικά το έργο του μαθητή.


Όταν επομένως καλώ τους ζηλωτές και τους μαθητές του κόσμου να χρησιμοποιούν τη Μεγάλη Επίκληση, τους καλώ επίσης στη "συντροφιά των οδυνών του Χριστού".


Αυτό είναι πάντοτε προκαταρκτικό της σταύρωσης ή της απελευθέρωσης της ανθρώπινης συνείδησης σε ανώτερους χώρους πνευματικής επίγνωσης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου